Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 19 maart 2009

BLUES ROUTE UTRECHT 2009 RECTIFICATIE

ATTENTIE de data voor de BLUESROUTE UTRECHT 2009 zijn Vrijdag 24 april, zaterdag 25 april en zondag 26 april en niet de eerder op deze pagina aangegeven data in april.

Ook op de folders zijn de data verkeerd binnenkort worden er nieuwe flyers en posters gepubliceerd met de juiste data

1 opmerking:

Hen Schreurs zei

JB's BluesCrew live @ Willem Slok Utrecht

Beste mensen,

Vrijdag 24 april 2009, JB's BluesCrew live in Café Willem Slok Utrecht.

info: www.jbsbluescrew.nl
info: www.willemslok.nl

Tot ziens