Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 14 juli 2009

AllwetterZoo Münster


Het was even een stukje reizen, een uurtje of twee, van Utrecht naar Münster. Al vroeg op pad en waarvoor, op zoek naar Palawas, Kite en Rocco,drie jonge tuimeldolfijnen die van Harderwijk waren verhuisd naar Münster. Wat troffen we aan: een park en je kwam daar dieren in tegen echt een mooie dierentuin, we hebben er heel wat plaatjes geschoten van de dieren die er wonen. Wat erg leuk was was de pinguin marsch, de pinguins marcheren dan tussen de bezoekeers door een aanrader. En OJA het gaat goed met Palawas Kite en Rocco zo te zie n hadden ze het best naar hun zien in het Delphinarium

Geen opmerkingen: