Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 21 januari 2008

Het leven gaat door!

Het is een cliché dat je na het verlies van een dierbare niet wilt horen, maar een grotere waarheid als deze is er niet. Je staat er alleen voor maar je moet door anders gaat de wereld aan je voorbij. Dus alles weer bij elkaar pakken en verder gaan. En ook al ging dat niet altijd met de gepaste zin, ook na het overlijden van Beppie, moesten we door. Oud - en Nieuw, klein gepast extra beladen, maar wel "gevierd". Het optreden van Toeter en Groef, toch weer volledig inzetten en de gitaarlessen ook niet te vergeten. En zo ook weer het oppakken van het blog uiteindelijk ben ik dat in eerste instantie ook gestart om mijn gevoelens neer te zetten en andere dingen die mij bezighielden. Nog acht te gaan en dan heb ik vanaf de start in 2005 alweer 7.500 bezoekers op deze weblog gehad, das 2.500 bezoekers per jaar. Er zijn dus genoeg mensen, die het waard vinden om te lezen (bekijken) wat ik hier vermeld en dat vindt ik enorm leuk, een beetje weg uit de anonimiteit.

Dus reden genoeg om regelmatig weer wat aan mijn blog toe te vertrouwen.

Geen opmerkingen: