Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 16 juli 2005

Still 70 to go


Yes you all my readers I now only need about 70 hits more to reach my first 1000 hits since I started this blog. Please if you're reading also leave a message in my guestbook, who you are and where you from and how it came you visited my page. Coincidence or were you looking for something? Please let me know what interested you or didn't. I would like to hear (read) from you. Maybe your interest are mine too and need I write more in English. So don't leave this page at once and visit my guestbook and let me know.

Geen opmerkingen: