Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 26 juli 2005

Verjaardag

Vandaag hebben we met zijn allen de 77ste verjaardag (en vrijwel zeker haar laatste) van Berries moeder gevierd. Gewapend met bloemen en gebak ben ik vanmorgen om half elf met Pa en Ploon naar haar toe gegaan. Ik had ook een taart voor de verzorgers van het Johannus Hospitium meegenomen. Aangekomen in Vleuten trok Berries vader zijn mondharmonica te voorschijn en al spelend en in polonaise lopend zijn we naar binnen gegaan. Prachtig vond ze het allemaal, de cadeaux, de bloemen, het gebak, heerlijk, er moest uiteraard wel een traantje weggepinkt worden. 's Avonds, met Berry, Hendrik en Wilma hebben we het nog eens dunnetjes overgedaan, uiteraard ook weer een taartje erbij. Toen we tegen achten weggingen was ze erg moe en vond ze dat wij ook maar gauw moesten gaan slapen en morgen lekker uitslapen. We hebben beloofd dat te doen. Ondanks het verdriet wat nog te komen staat, was dit een heel fijne dag en een mooie herrinnering die ons niet meer kan worden afgenomen.

Geen opmerkingen: