Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 5 september 2005

Spreekwoorden en Gezegden (5)

Het laatst gepubliceerde spreekwoord was duidelijk te makkelijk de eertse twee inzendingen waren direct goed dus eeuwige roem voor het Heijmans Spook en Keevie&Ik

Eens kijken hoe het volgende spreekwoord wordt uitgelegd:
Bedek de vleugels van een vogel met goud en hij zal zich niet meer in de lucht kunnen verheffen. (Confusius)
Bron: http://www.oneliners-and-proverbs.com

Misschien dat jullie weer eens een reactie wagen?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou, gewoon, hij is zo zwaar dat hij niet meer de lucht in kan, bovendien zal hij dat niet meer willen want wat moet je nog fantaseren of dromen (of vliegen) als je alles hebt wat je hartje begeert! Toch?

En aangezien ik de eeuwige roem al weer te pakken had, doe ik nu gewoon weer mee! ;-)

Anoniem zei

Als je iets mooier voorsteld dan het werkelijk is zal het niet beter funcioneren. Als je het te mooi voorsteld voldoet het niet meer aan je eisen. Simpel gezegd doe maar gewoon dan doe je gek genoeg.

Heijmans Spook

Anoniem zei

Simpel hoor

Overdaad schaad!

Groetjes Amanda

Anoniem zei

Als je druk bent komt er soms weinig uit je handen zo lijkt het, vooral als andere mensen gewent zijn meer van je te zien. De hele week al niets op je blogger geplaatst? Hoppelijk speelt je gezondheid je geen parten.
AmJoSiRo