Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 18 september 2005

Utrecht wint tegen Vitesse, eerste zege deze competitie


Eindelijk was het dan zover op de vijfde speeldag van de competitie wint FC Utrecht van Vitesse, dankzij een mooie schuiver in de verre hoek in de 35ste minuut van Hans Somers. Helaas voor de Utrechtse aanhang bleef het bij deze 1-0. Mede dankzij het zwakke fluiten (op het partijdige af) van dhr Jol, werd een glaszuiver doelpunt onthouden en een zuivere penalty niet gegeven. Daarbij vond Jol het zeer passend om voor elleboogstoten gegeven door Vitesse spelers alleen een vermaning te geven en voor het vasthouden van een speler aan zijn shirt het geel te tonen. Zwak optreden deze wedstrijd, van één van onze beste scheidsrechters.
Maar desalniettemin blijven de punten in de Galgenwaard, en dat is op dit moment wel het belangrijkste.
Foto Bron FC Utrecht

1 opmerking:

Anoniem zei

Fc Utrecht OLE OLE!!!