Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 25 september 2005

A1GP - Team Nederland Proficiat

Een nieuwe race formule, spanning op de gezichten. De eerste race Brands Hatch United Kingdom. Drukte op de starting grid. Hooggespannen verwachtingen. Bliksemstart. En er dan in de derde bocht uitgeduwd te worden is zuur uiterst zuur. Ik zag het gebeuren bovenin het beeld van mn televisie, ik dacht nog onee niet Jos, maar het was wel zo. Jos Verstapen werd in zijn Oranje bolide van achteren aangetikt en schoof van de baan. Balen. Jammer. Maar de revanche was er wel in de 2de race. Goed gereden, iets mindere pistop. Gestart in de 24ste positie. Gefinished op de 7de. Proficiat. Hartstikke goed. Een prestatie die er wezen mag team Nederland. Ga zo door.
Voor de kijker, leuk om naar te kijken spannende race goed commentaar, smaakt naar meer. Voor Jos Verstappen smaakt het denk ik ook naar meer. Voor het hele team smaakt het naar meer. Ik hoop dat met mij heel auto race minded Nederland uitkijkt naar het vervolg van deze serie A1GP.

Geen opmerkingen: