Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 17 september 2005

Deze Week

Mijn trouwe lezers zullen het wel gemerkt hebben, weing nieuwe posts deze week. Maar ja het is niet altijd zo spannend en soms heb je gewoon niks om te posten. Het is een normale drukke week geweest. Druk op het werk met maandag nog een grote stroomstoring bij NS, waardoor ik ruim 2 uur en 30 minuten onderweg ben geweest van kantoor naar huis. Op kantooor was het ook niet echt stil, aangezien Klaas weg is, en alhoewel zijn vervanger al is aangewezen, zit ik er nog wel alleen om te klus te klaren. Maar ja thats life of course.
Met Berries moeder gaat het zijn gangetje. Ze lijkt iets te stabiliseren en de dokter wil nog steeds met mij praten over een plaatsing in een bejaarden- of verzorgingshuis. Maar ja uiteindelijk beslis ik daar niet over maar mn schoonouders zelf. Ik heb van de week wel wat extra lekkere dingen voor ze meegenomen en vandaag hun eten in het hospitium gekookt. Dus zoals je ziet een normale week met woensdagavond een uitstapje naar Cees place, gisteravond naar de Blues Route on Tour en morgen weer naar de FC.

Geen opmerkingen: