Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 9 april 2007

Tweede Paasdag 2007

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
Het was een fijne 2e paasdag, druk....maar heel gezellig.
Vanmorgen vroeg opgestaan om de paasontbijttafel in orde te maken, lekkere warme zelfgebakken croissants, warme luxe broodjes en warme mini-broodjes. Natuurlijk ontbrak her paasbrood en het rozijnenbrood niet en uiteraard de eieren, die ontbraken zeker niet.
Om een uurtje of negen waren Henk en Wilma en kleine Henk er, en had Coegie de paastafel leuk gedekt. We hebben met zijn allen gezellig zitten ontbijten en babbelen, kleine Henk liet zich alles ook uitermate smaken, dat knulletje kan lekker eten hoor. Na het ontbijt zijn we met zijn allen opa op gaan halen en naar oma in het verzorgingshuis getogen. Opa had ook erg zijn best gedaan om het een beetje een gezellige start van de dag te laten zijn, en uiteraard hadden wij ook het een en ander van onze paastafel voor ze meegenomen. Henk en WIlma hadden ook voor Oma een mooie bos tulpen waar ze erg blij mee was. Na het bezoek aan oma, het was inmiddels rond twaalf uur, zijn we met zijn allen naar de Soesterhoogt gegaan. Natuurlijk eerst Bassie opgehaald.
Op de Soesterhoogt hebben we de nieuwe tent van Henk en Wilma opgezet (mooie tent trouwens) en hebben we een paar uurtjes in het gras vertoefd, voorzover kleine Henk dat toe liet uiteraard, want hij heeft veel energie en zit bijna geen tel en wil alles zien. Als afsluiter zijn we nog een flinke boswandeling gaan maken. Zodra Henkje in zijn wagentje zat sliep het kleine ventje al en hij heeft van de wandeling weinig gemerkt.
Na de wandeling zijn we op ons gemak naar huis gereden, en zijn we aan de maaltijd getogen, eenvoudig maar wel erg lekker: Spercibonen, Spruitjes, Aardappelpuree een patatje, Kip met pesto uit de oven en een toetje.
Ja enzo was eigenlijk de dag alweer voorbij voor dat je er erg in had, maar het was wel een dag die een herhaling waard is.
(Coegie heeft foto's gemaakt en ik hoop ze snel te zien!)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk stukkie! Mag ik nog even aanvullen dat de Coeg enorm spierpijn in haar pootjes heeft van én het lachen én het rondrijden van Henkje door het mulle zand?

En die foto's komen wel goed... ik hoop ze deze week naar de fotograaf te kunnen brengen. Want uiteraard was het rolletje natuurlijk snel vol ;-)

Liefs Ik.

Anoniem zei

Okidoki Coegie