Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 8 april 2007

Spanning ten top

Het was vandaag een mooie voetbalmiddag. Ik heb genoten van onze FC Utrecht dat even Willem II voorbijliep met 3-0. Een van de beste wedstrijden van dit seizoen die ik van Utrecht heb gezien. In tegenstelling tot voorgaande wedstrijden, was de afvallende bal steeds voor ons, leek het of de ruimtes op het veld kleiner waren, men een stapje harder voor elkaar liep en de acties vloeiender en doelgerichter waren. Alleen de hardheid laat af en toe te wensen over. Nog vaak laten we ons iets te gemakkelijk in de duels wegzetten (fysiek). Maar bovenal was ik erg tevreden. Top jongens. Sanmartian een aanwinst, Joval verrassend en verfrissend, "Pino" Rossini goed aanspeelpunt, nam aan het eind van de wedstrijd af, van wege de vermoeidheid denk ik. Nu krijg ik toch weer de kriebels, gaan we die play offs halen................... als we zo door blijven spelen JAAAAAAAAAAAAAAAAA dan gaan we het halen. Het lijkt wel of het team nu het er op aan gaat komen ineens in vorm is. Nou als we de playoffs halen halen we ook de deelname aan de UEFA beker ik weet het zeker. Nog een paar vuiltjes ...................................

Voetbalnieuws: Utrecht duidelijk te sterk voor Willem II - FCUpdate.nl

Aan de kop van de eredivisie is het ook heel spannend. Nog 3 ploegen in de race voor het Landskampioenschap. PSV gaat het niet redden, het Hiddink effect is over en de onzekere hand van Koeman wordt zichtbaar in het spel van het wankelende PSV. AJAX dan...... ik denk het ook niet niet constant genoeg, te zelfingenomen, nee naar mijn mening gaan die de boot missen. Het is volgens mij net als in het gezegde als twee honden vechten om een been gaat de derde er mee heen. En in dit geval denk ik dat AZ met de schaal gaat strijken. Maar efin das allemaal koffiedik kijken, we zullen het over drie weken wel zien. Ik wens Utrecht en AZ heel veel succes die laatste 3 wedstrijden en wie weet.....................

Onderin is de spanning ook nog niet weg, alhoewel voor ADO den Haag het doek gevallen lijkt, zijn RKC, Willem II, Heracles en Excelsior nog steeds niet uit de gevarenzone. Op alle fronten volop spanning dus. Ik wens alle ploegen heel veel succes de laatste wedstrijden, maar Utrecht toch wel het meeste.

FORZA UTREG

Geen opmerkingen: