Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 15 april 2007

Vroege zomer?

Wat een weertje dit weekend zeg, zouden we een vroege zomer krijgen, deze warme dagen pakken ze ons zeker niet meer af. Vrijdag, ik was vrij, was het al zo heerlijk. Ik ben naar het stadhuis gegaan om mijn paspoort en mn rijbewijs te laten vernieuwen, mn paspoort was verlopen en mn rijbewijs was nog tot en met deze maand geldig, dus dat was hard nodig. Ook heb ik contact gezocht met de stalling houder van mn caravan, immers sinds het overlijden van Berrie ben ik daar niet meer geweest en heb ik een flinke betalingsachterstand opgelopen. Ik heb alles uitgelegd en ik kreeg het volste begrip. Volgende week ga ik betalen en de caravan ophalen. Ik heb gelijk vrijdag een nummerplaat voor de caravan laten maken, zelfs dat had ik nog niet gedaan de afgelopen jaren. Een pak van mijn hart. Het koste me heel wat moeite om deze stap te zetten. Maar met een nieuw paspoort en de caravan bij de hand kan de zomer komen en kunnen we op pad. Verder heb ik de tijd benut, zowel zaterdag als zondag, om wat aan mijn tuin te doen, totdat het me echter te heet werd en het water letterlijk van mijn hoofd af stroomde, toen heb ik een biertje gepakt en ben heerlijk in de schaduw op mn terras gaan zitten. Je kon aan de buurt merken, vooral zaterag, dat iedereen het heerlijk vond dat het zulk mooi weer was, iedereen was vrolijk, zat lekker buiten en menig barbeque werd aangestoken. Het was zelfs zaterdag op het nieuws dat er zoveel vlees en vis, vooral van de duurdere soorten, was aangeschaft en extra veel BBQ pakketten waren verkocht. En dat er vooral veel witte wijn was verkocht. Nou ik hou het ook bij WIT maar dan wel een wit biertje. Ik heb maar weer een vaatje voor de Beertender aangeschaft. Laat de zomer nu maar doorzetten..........

Geen opmerkingen: