Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 5 april 2007

Gebak UIT?

Gebak uit? Ja dat kan je je bij ons op de afdeling wel afvragen. Bij verjaardagen wordt er bijna niet meer op gebak getrakteerd. Erg? Neuh joh. In plaats daarvan slaat de jarige aan het koken en verzorgt een heerlijke lunch voor zijn collega's (een kleine 30). Zo ook maandag, er waren de afgelopen periode 4 jarigen, waaronder ik en afgelopen maandag zouden we de lunch verzorgen met zijn viertjes. Het is een GROOT succes geworden, iedereen zat na afloop stampvol en er was nog over. Wat viel er zo allemaal te eten? Kip in een koekje door M met gegratineerde aardappeltjes, lekker hoor die gekruide kip in bladerdeeg en dan van die smul aardappels erbij yummie, goed gedaan M. Dan had D. voor de salade, een hartige taart (welke ook niet te versmaden was) en de wijn gezorgd. Een aantal overheerlijke taarten van M., chocolade taart met een glazuur van witte chocolade en een heerlijk taart van lange vingers gevuld met room, noten, zwarte kersen en stukjes chocolade. Moi had gezorgd voor Ikan boemboe bali, das vis in een pikante saus met witte rijst.
Het was een groot succes en hopelijk wordt het snel door de volgende jarige herhaald.

Geen opmerkingen: