Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 21 augustus 2005

FC UTRECHT - AZ

In mijn ogen kende de wedstrijd van vanmiddag een onterechte winnaar, maar ja zo is het nu eenmaal met voetbal, niet altijd het beste team wint. AZ was wat slimmer met het benutten van de kansen (2) maar voor de rest heeft ze niet in de wedstrijd gezeten, Henk Timmer hield ze echter op de been in deze wedstrijd. Hij keerde menig inzet van met name Fortuné een handige spits die zeer gevaarlijk is. De AZ verdediging had haar handen (letterlijk) aan hem vol. Zeker de eerste dertig minuten van het duel ging AZ menig keer te ver buiten het boekje als het gaat om harde grove overtredingen, waarbij de boosdoeners niet werden bestraft. Het was dan ook lachwekkend dat toen Averladze een bal wegtikte nadat er gefloten was hij daar juist een gele kaart voor kreeg. En daarmee zijn we direct bij de hoofdrolspeler van vanmiddag. Namelijk de heer Bossen. Geen wonder dat Nederlandse scheidsrechters niet op belangrijke tournooien worden uitgenodigd, als dit de kwaliteit van de Nederlandse referees vertegenwoordigd, nou dan lust ik er ook nog wel een. Een boekje over spelregels en consequent fluiten zou hier wel op zijn plaats zijn.
Uitblinker aan Utrecht zijde was naaar mijn mening Dwight Tiendali, maar deze kon de wedstrijd niet afmaken vanwege de vele schoppen die hij gedurende wedstrijd moest incasseren. David di Tomasso maakte een schitterend doelpunt uit een vrije trap en vedient een hele dikke voldoende voor deze wedstrijd. Zwaar tegenvallend, helaas alweer, Dave van de Bergh en Darryl Douglas. Kom op heren een schepje erbovenop kan geen kwaad.
Amusements waarde van deze wedstrijd 8. Ik heb me geen moment verveeld en de wedstrijd bleef boeien. Alleen de uitslag had ik graag andersom gezien. Op naar Twente en dan graag niet meer de verdediging inkruipen bij een voorsprong maar blijven aanvallen. Forza Utreg. Allez les Rouges Allez.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Forza! Indeed

En het niet-dynamische duo Dwarrel & Deef moeten nodig meer hun best gaan doen!

Anoniem zei

Deef en dwarrel moeten harder lopen op met spoed nieuwe schoenen kopen. Anders Utreg schop ze er zelf uit