Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 9 augustus 2005

FC Utrecht naar de volgende ronde


Met een eclatante 10 tegen NUL tegen Elinkwijk (ook uit Utrecht ) heeft onze FC Utrecht zich vanavond geplaatst voor de volgende ronde. Op naar de Kuip zou ik zeggen, de eerste klap is een daalder waard. Deze uitslag moet onze jongens wel een goed gevoel geven en het zelfvertrouwen doen groeien. Lees het uitgebreide verslag op de FC Utrecht site, klik onderstaande link

Dubbele cijfers tegen Elinkwijk

Nu naar Nijmegen, waar as zondag de eerste competitiewedstrijd tegen NEC wordt afgewerkt. Succes joggies neem de punten mee naar huis.

Geen opmerkingen: