Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 30 augustus 2005

Afscheid Klaas


Vandaag hebben we afscheid genomen van Klaas, mn collega bij KPN. Klaas gaat per september bij een ander bedrijf werken. Voor zijn afscheid zijn we natuurlijk met de pet rond gegaan en daar zijn een aantal leuke cadeaux van gekocht. Daarnaast wilden we Klaas nog iets personnlijks van zijn collega's meegeven in de vorm van een kookboek. Dus alle directe collega's is gevraagd een recept voor Klaas samen te stellen van zijn lievelingsgerecht of gewoon een lekker gerecht, met daarbij zijn of haar foto. De meest uiteelopende recepten heb ik de afgelopen dagen over mn beeldscherm zien komen, want ik had aangeboden het kookboek samen te stellen. Vannacht om 3 uur 15 had ik het voor mekaar. Het resultaat moet goed gelukt zijn als je de commentaren hoorde over het boek. Daarnaast heeft men mij een paar dagen met mn fotocamera tussen en in de gebouwen zien lopen, want een recept opleveren gaat nog maar je eigen foto? dat is voor sommigen nog wel eens een probleem. Dus heb ik zelf menig collega op de kiek gezet (zie de collage).
Klaas het ga je goed en we houden contact. Heel veel succes en wijsheid in je nieuwe functie. Het was heel fijn met je samen te werken.

Geen opmerkingen: