Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 28 augustus 2005

Ton en Nel 35 jaar getrouwd

Vandaag 28 augustus 2005 zij Ton en Nel 35 jaar getrouwd. Gefeliciteerd Ton en NEl.
Ze hebben dat met een aantal familieleden en vrienden gevierd. We zijn met zijn allen lekker chinees gaan eten bij Soen - Lie. Er was een chinees indisch buffet en een ieder kon zo vaak opscheppen als hij wilde en er was voor elke smaak wel wat te vinden. Nasi, Bami, Loempia's, Panggang en nog veel meer. Ik heb mezelf tonnetje rond gegeten en was niet de enige die dat deed hoor.

Ton is trouwens aanstaande zaterdag 3 september 2005 op de Straatweg braderie weer te beluisteren en te bewonderen ter hoogte van Banketbakkerij Hagdorn, waar hij weer net als voorgaande jaren het publiek op menig muzikaal gebakje zal trakteren, uiteraard zullen er hier en daar wel weer de nodige spelletjes op het terras gespeeld gaan worden. En als jullie daar dan toch zijn feliciteer Ton dan nog even met zijn 35 jarige bruiloft. Doe dat Nel ook even want die bevindt zich vast ook op het terras bij Banketbakkerij Hagdorn.

Geen opmerkingen: