Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 6 augustus 2005

Open Dag FC Utrecht


Op de fotos: Linksboven Stadion; Rechtsboven: Grandel, Rick Kruys en Robin Nelisse; Linksonder: oa. Stephan Tanghe (midden), Foeke Booy (rechts), Marc Antoine Fortune, Braafheid, Tiendali, Kruys, Nelisse, vd Bergh, Shew Atjon,Hans Somers; Rechtsonder: De hoofdtribune
copyright H.W. de Nijs - Utrecht, The Netherlands


Vandaag was de open dag bij FC utrecht, de laatste zaterdag voor de seizoenstart. Met het gebruikelijke "Voorstellen van de spelers" in een vol Galgenwaard.Het was weer een goed georganiseerde Open Dag, waar ook RTV Utrecht Live aanwezig was, die gedurende de dag impressies over de radio uitzond.
Buiten op het plein voor het stadion stonden volop stands met drinken, snacks, Versatel, VI, de Fanshop en nog veel meer. Voor de kinderen waren er volop spelletjes. Doelschieten, daar werd de snelheid van je schot gemeten en doelschieten mikken op gaten. Er was een draaimolen, springkussen en er kon ook nog op trikes (4 wiel motoren) worden gereden. Kortom voor elk wat wils.
Bij de Fanshop werden volop de nieuwe wedstrijdshirts met de naam van de nieuwe sponsor verkocht en natuurlijk nog veel meer hebbedingetjes. Het handtekeningjagen kon ook gebeuren aan de rand van het Herculesplein, achter hekken, liepen de spelers handtekeningen uit te delen.
Wij, Jos , Ron en Ik hebben daar niet aan mee gedaan, was niet bij te komen zo druk. Wel hebben we nieuwe shirts en nog wat andere FC kleding aangeschaft en Ron is vanaf vandaag JUNIOR TIGER.

Geen opmerkingen: