Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 28 augustus 2005

Spreekwoorden en Gezegden (4)

Jammer maar deze keer geen reactie, een nieuwe dan maar, misschien makkelijker dan de voorgaande:

Een Chinees spreekwoord zegt:
Met honing vangt men meer vliegen dan met azijn.

Misschien dat jullie weer eens een reactie wagen?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Iemand zit te spammen op je Comments-page...


Maar goed. Ik had niet mee gedaan met de vorige, omdat ik de eeuwige roem al heb, maar ik zal wel weer het goeie voorbeeld geven. Met honing vang je meer vliegen dan met azijn, betekent dat wanneer je aardig en zoet bent, meer zal bereiken dan wanneer je bitter en zuur bent. Dus sjagrijnig.

Groetsies, Keevie & Ik

Anoniem zei

In reactie op je gezegde, moet ik wel zeggen dat je het dit keer heel makkelijk gemaakt hebt. De insteek achter dit gezegde is gaat lachend door het leven, dan heb je meer plezier dan met een zuur gezicht

Jos