Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 2 augustus 2005

In het zonnetje

Vanavond was het gezellig bij Ma. Ze wilde haar bed uit en in een stoel zitten, alhoewel dat moeilijk is, is het ons gelukt haar in een rolstoel te zetten. Na lange tijd heeft ze ook weer eens, zittend in de rolstoel aan tafel, een hapje bloemkool gegeten, dat ik had gekookt. Daarna wilde ze een kopje koffie en een sigaret. Ik heb de rolstoel op het terras in het zonnetje gezet en haar een sigaretje laten roken. Ze vond het heerlijk in de zon en zat echt te genieten.
We hebben nog wat gekletst en op gegeven moment zei ik:"Het loopt niet zo'n vaart", waarop ze meteen met een glimlach op haar gezicht zei:"Heb je taart?". Ik heb haar toen gevraagd of ze daar zin in had en of we dat voor haar mee moesten brengen en of het misschien ook soesjes mochten zijn. Nou soesjes zag ze helemaal wel zitten, dus hebben we haar beloofd morgen een doos soesjes voor haar mee te nemen. Pa mag er dan ook wel eentje zei ze met een lach.
Je ziet wel dat het zitten haar veel moeite kost dus na een uurtje hebben we haar weer in bed gestopt, waar ze zeer dankbaar voor was omdat alles wel zeer vermoeiend is. En omdat ze slaap kreeg zijn we toen maar weer naar huis gegaan. Tot morgen MA.

Geen opmerkingen: