Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 8 augustus 2005

Pannenkoeken

Het was gezellig zondag in het Johannus Hospitium te Vleuten. Berry's moeder had een goede dag en had wel zin in pannenkoeken, gewoon lekker met suiker. Dus ik heb zondag middag een berg pannenkoeken staan bakken en ben met Coegie naar Vleuten gegaan. Berry's vader was er al en met zijn vieren hebben we een kleine 25 pannenkoeken zitten wegwerken. Berry's moeder had er zelfs 4 op, en dat terwijl ze niet helemaal topfit is, normaal gesproken at ze er altijd hooguit 2. Maar ze vond ze heerlijk. Ik had ze naturlijk in de boter gebakken en met lekker dik suiker belegd, daarna in stukjes gesneden zodat ze het makkelijk op kon eten. Een groot succes dus. Ze wilde van de week nog wel een keer pannenkoeken eten, wie weet misschien volgende Zondag.

Geen opmerkingen: