Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 20 juni 2005

Quatro Saxofoni, binnenkort in Cees' place te Utrecht

Zaterdag was het dan eindelijk zover, na enkele lange repetitie avonden en ettelijke studie uurtjes thuis, trad voor het eerst in het openbaar op het saxofoon kwartet Quatro Saxofoni o.l.v. Iman Spaargaren (Bariton) De overige kwartetleden zijn Marnix (Tenor), Patricia en Berry (afwisselend 1e en 2e Alt saxofoon).
Het weer was mooi, de terassen aan het Domplein goed gevuld en een groot aantal geïnteresseerden, vrienden, vriendinnen, collega's en andere familieleden en toevallige passanten genoten van dit eerste optreden. Je kon duidelijk zien dat ze er plezier in hadden (zie ook de foto's hieronder), het smaakt voor de kwartetleden en voor menig luisteraar ook naar meer. Dus op 30 juni 22.00 uur naar Cees' Place te Utrecht waar de kwartetleden in dit Jazz/ Blues Café echt voor de leeuwen gegooid gaan worden. Ik ben er echter van overtuigd dat ze ook daar de handen op elkaar weten te krijgen en de noten van de notenbalk zullen afspelen. Succes Quatro Saxofoni.
(Een trotse daaddy en Knuf & funK for you, die dit leest weet wel wie!)


Nog even en ik ben aan de beurt schijnt Berry tegen Kirsten te zeggen. Vlak voor het optreden op het domplein.
copyright hwdenijs,utrecht,holland


In spanning voor de eerste tonen die geblazen moeten worden
copyright hwdenijs,utrecht,holland


Zoals de grafitti spuiter al had voorspeld "The Coolest Kick"
copyright hwdenijs,utrecht,holland


Quatro Saxofoni spelend op het Domplein te Utrecht
copyright hwdenijs,utrecht,holland


Iman (the teacher en kwartetleider)
copyright hwdenijs,utrecht,holland


Berry
copyright hwdenijs,utrecht,holland


Marnix
copyright hwdenijs,utrecht,holland


Patricia
copyright hwdenijs,utrecht,holland


Aan de voet van de domtoren
copyright hwdenijs,utrecht,holland

1 opmerking:

Anoniem zei

En het was super!