Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 17 juni 2005

'Een fantastisch oefenprogramma'

Yes nog even en het gaat weer beginnen het nieuwe voetbalseizoen komt er weer aan. Via onderstaande link kom je op de FC Utrecht site waar je het hele voorbereidingsprogramma kunt terug vinden.


Juichend zo willen we ze het volgende seizoen weer zien
copyright FC Utrecht,holland. Bron van de foto is de officiƫle FC Utrecht site (zie link hiernaast)


Heb je even tijd ga dan eens kijken en zie hoe onze jongens in vorm komen voor de nieuwe uitdaging seizoen 2005- 2006. Ik kan in ieder geval niet wachten tot het zover is. Ik hoop dat onze jongens net zo van ongeduld staan te trappelen als ik

'Een fantastisch oefenprogramma'
Bron: FC Utrecht site

Geen opmerkingen: