Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 22 mei 2011

Weer een tuin om trots op te zijn

Garden looking good

Eindelijk weer een tuin. Sinds het overlijden van Berrie was er niets meer aan de tuin, ik kon mij er niet toe zetten en naarmate de tuin meer verwilderde nam de lust om het aan te pakken af. De jungle was bijna compleet alleen de aapjes ontbraken nog. Mijn nieuwe buurman attendeerde me erop dat er iets aan de tuin moest gebeuren en voor ik het wist was hij met zijn maatje de jungle aan het leegtrekken uiteraard werd ik daarin meegenomen ik moest natuurlijk niet toezien maar hard meewerken, in het begin met tegenzin, maar naarmate de voortgang toenam, nam bij mij de lust toe om er weer iets moois van te maken. Dus in grote mate dankzij mijn nieuwe buurtjes, die me hebben gemotiveerd en die vreselijk hebben geholpen de afgelopen weken is mijn jungle weer in een fatsoenlijke tuin veranderd. Ik ben er trots op en heb er weer zin in te zorgen dat het een tuin blijft.

Dus beter een goede buur dan een verre vriend!!! Ik heb er een vriend bij.

2 opmerkingen:

writing berries zei

LEUK!!!!

Marinka de Goeij zei

En het ziet er ook super uit! Zeker iets om trots op te zijn!

Grtz

Marinka