Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 21 mei 2011

The Flight of the Bumble Bee

Flight of the Bumblebee
Hoe hard kan een bij werken ? Een lust om te bekijken en te zien waar ze al dat stuifmeel bij hun achterpoten opslaan. Hele ballen stuifmeel worden daar gevormd en naarmate de last zwaarder wordt neemt het gezoem toe. Eenmaal vol beladen stijgt de bij dan ook tergend langzaam op, zichtbaar gebukt onder haar zware last. Eenmaal op snelheid is ze gevlogen. 
Het valt trouwens absoluut niet mee om de beestjes te fotograferen. Deze foto kan er ook maar net mee door.

Geen opmerkingen: