Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 5 mei 2011

BARRE BLUES KROEGENTOCHT

Barre Blues Kroegentocht - Monster a.s. zaterdag 7 mei - 9 bands: gratis toegang!

 

image0012image0012image0023

ZATERDAG 7 MEI DE “BARRE BLUES KROEGENTOCHT”

     in Monster (Organisatie: Stichting Blues aan Zee)

image0041

The F.O.G Bluesband speelt vanaf 22.30 uur in de Tuinzaal van Partycentrum De Noviteit, gelegen aan de Kloosterlaan 33 in  Monster. Het hele programma van deze avond kunt u terugvinden op de site van de Stichting Blues aan Zee: www.bluesaanzee.nl. De toegang voor deze blueskroegentocht langs maar liefst 9 band is geheel GRATIS!

Eerstvolgende gig The F.O.G Bluesband:

Festival Blues in Zyfflich (D) – Zyfflich (hoofdpodium Dorpshuis) zaterdag 4 juni a.s.

www.fogbluesband.com / boekingen: info@fogbluesband.com

Velen van jullie zijn nog geen lid van onze Hyves-site www.fogbluesband.hyves.nl

Neem eens een kijkje en meld je even aan als lid.

image0012image0012image0023

Geen opmerkingen: