Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 29 mei 2011

De Dijk en de Toppers in een weekend

Ik had er lang naar uitgekeken en al ruim van te voren waren de kaarten in huis. Op donderdag naar het Paard van Troje in den Haag voor een spetterend uit je dak gaan optreden van de Dijk met nieuwe nummers van hun nog uit te brengen CD en  de “CLASSICS” uit hun o zo brede repertoire. Het was stil in de stad en het golfde goed en ondanks dat ik nergens goed voor ben heb ik toch een heel groot hart en hebben we heerlijk gefeest. Het enige minpunt van die avond was dat ik in Utrecht op mijn fietsje zeik nat geregend was voordat ik mijn regenpak aan had dus een beetje verkleumd en nat rond een uur of half twee thuis was.
De vrijdag had ik verlof ik zou naar de Toppers met mijn  broer mijn schoonzus, mijn nichtje en nog wat andere bekenden. Ik ontwaakte rond een uur of half elf en was een beetje stram vvan de avond ervoor. Rustig bijgekomen met een koffie en een broodje. Rond twee uur omkleden Witte broek, wit shirt , gouden hoedje en vest. Later had mijn broer een gouden bril en een stropdas voor me. Ik was er helemaal klaar voor. Om half drie met de familie naar Amsterdam. Het was wat winderig maar de sfeer zat er al bij een ieder in. Dit is zo’n dag dat allemaal gelijkgestemden met een zelfde doel naar de arena stromen namelijk een feestje maken. Nu een feestje is het geworden om een uur of half acht waren we binnen en hebben we onze posities op het veld ingenomen. We wilden niets missen en een leuke party hebben. Voor de boel echt begon hadden we de eerste twee bacardi cola al genuttigd. Lekker vrolijk gezellig leuke mensen, oude bekenden. Een heerlijke party met heel veel sfeer De Toppers waren er weer in geslaagd een heerlijk feestavond neer te zetten en een van de beste optredens vond ik Glennis Grace en het emotioneelste Gordon met het laatste lied voor zijn moeder.
Maar ja volgend jaar ga ik beiden zeker weer doen ik zal alleen beter op letten dit niet meer op twee achtereen volgende dagen te doen het was toch net allemaal een beetje te veel zaterdag was ik brak.
Maar dat mag de pret echt niet drukken het was een super weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! This was one of those moments. Ik had alletwee niet willen missen

Geen opmerkingen: