Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 5 juni 2005

Zondag......

Zondag. Stil..., geen voetbal, geen Utreg, het weer werkt niet mee, zit dus maar een beetje achter m'n pc. Effe wat mp3 tjes te sorteren. Gisteren wel nog even naar Feedback geweest. Heb een mooie Amp modulator en effectengenerator gezien met ingebouwde drumcomputer van DIGITECH en via USB zo aan de computer te koppelen, helaas niet op voorraad. Moet van de week maar even bellen. Zodra ik hem heb ga ik dat ding effe goed uitproberen, en hou ik je op de hoogte van de mogelijkheden. Lijkt me wel geinig om als het me lukt een eigen cd te fabriceren, geef die dan natuurlijk gratis weg hoor! Of ik verveel de visite ermee als die komen.

Vrijdagavond nog wel erg gelachen, Coegie zat een verhaal te vertellen terwijl ik gitaar zat te spelen, ineens gooi ik er een blues deuntje tegen aan en zeg vervolgens tegen haar wel in de maat blijven hoor, ik werd eerst wat glazig aangekeken maar ineens moesen we daarom vreselijk lachen. En iedere keer als ze dat verhaal vertelde schakelde ik weer over op dat blues deuntje. Lol. Keep up the spirit. Natuurlijk heb ik wel geluisterd naar wat ze me vertelde hoor, maar ik was gewoon een beetje melig. Toen ze het gisteren aan haar neef vertelde liepen de tranen weer over haar wangen van het lachen.

Trouwens even terugkomend op de pioenrozen, ze zijn zeker zo mooi als vorig jaar ik heb er een stel geplukt en in een vaas in huis gezet. Hebben we er allemaal tenminste plezier van. De bloemen zijn zo groot en met de regen nu worden ze topzwaar in de tuin en zouden ze breken en ben je er in een paar dagen vanaf en dat is nou net niet de bedoeling.

1 opmerking:

Anoniem zei

En wat heeft de spelende Coeg daarvan geleerd? Nooit The Daaddy een verhaal vertellen als hij gitaar zit te spelen ;-)

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D