Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 29 januari 2006

Reacties uit de pers over Ajax - Utrecht 1 - 4

www.NOS.nl : De ploeg van trainer Booy deklasseerde de Amsterdammers in de Amsterdam Arena lees het complete artikel op de site van NOS

www.telegraaf.nl: Ajax verloor voor de tweede keer dit seizoen van FC Utrecht. De Amsterdammers gingen voor eigen publiek met maar liefst 1-4 onderuit lees het artikel in de Telesport van de Telegraaf site

www.ad.nl: Eredivisie: Ajax bereikt nieuw dieptepunt lees het artikel op de AD site

www.spitsnet.nl: Afgang Ajax in Arena lees het hele artikel op Spitsnet

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Weet je wat ik nu zo jammer vind, dat bijna alle kranten de nadruk leggen op het slechte spel van Ajax. Onze FC walste gewoon er overheen. Van der Berg stond randje buiten spel en het doelpunt werd afgekeurt (niets meer van terug te zien of te lezen) Onze FC continu in de aanval en/of in balbezit (niets meer van terug gezien op TV). Jammer van de eenzijdigheid van de media. Laat onze FC niet in de schaduw staan, zoals ze zondag voetbalde tegen Ajax zijn de de titel SUBTOPPER zeker waard. Mijn complimenten FC.

Anoniem zei

In het AD/Utrechts Nieuwsblad van vanmorgen staat te lezen 'RAMZI HELD VAN UTRECHT', naast een mooie quote van Foeke ook nog eens twee superartikelen over hoe goed de FC wel niet was. De jongens zijn feestend naar huis gegaan.

En ach... wat de media verder betreft... heel Hilversum is altijd voor de Amsterdammers geweest. Je went er aan, al is het wel heel jammer dat er niet erkend kan worden dat Utreg gewoon super speelde. Die presentator van Talpa deed het wel nog even in één zinnetje: 'Laten we niet vergeten dat Utrecht gewoon heel goed speelde!'

FORZA jongens. Op naar Twente en dan PSV even onderuit halen op ons eigen gras!

HW de Nijs zei

Dat is wel zo van deze artikelen daarom heb ik er 2 bijgezet die wat meer Utregs getint zijn. Keeping the force alive. Forza Utreg.