Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 5 januari 2006

Verhuisd, werken en eten!

Een aantal weken geleden zijn we van werkplek verhuisd. Ik zit nu met m'n collega controllers in een ander gebouw. Onze nieuwe werkplek is weer daar waar de business is. De afdeling is ontzettend gezellig en er wordt echt aandacht aan het werk en aan elkaar gegeven. Zo hebben we al 2 verjaardagen meegemaakt, waarbij de laatste jarige voor de hele afdeling Bami met Kip had gekookt lekker hoor en gezellig. Ook hebben we gezamelijk al een kerstontbijt gehouden wat door de dames van de afdeling hartstikke goed was georganiseerd. Aangezien er daar ook van mijn kookkunsten is gehoord, ben ik lichtelijk uitgedaagd iets dergelijks met mijn verjaardag te doen. Uiteraard moet ik daar wel even goed over na denken. Maar ik voel me wel enigzins geprikkeld en dus genoodzaakt daar iets aan te doen. Maar ik heb nog een kleine twee en een halve maand de tijd te bedenken wat ik zal doen.Uiteraard zal ik daarover in een toekomstige post iets over laten horen.

Geen opmerkingen: