Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 26 januari 2006

@ Cees Place

Na lange tijd weer bij Cees Place Jazz, Blues and Roots café geweest. Lekker een gezellige avond met gezellige mensen. Allemaal heerlijk bezig met muziek. Alhoewel mijn gitaarkunsten op vele gebied nog te wensen over laten heb ik samen met een aantal kerels, gitaar, sax, drums and bass, heerlijk muziek zitten maken. Ben de hele avond niet van het podium af geweest, het was dan ook niet zo druk, dus dan staan er minder mensen voor een plekje te dringen. Heerlijk gejamd dus en er weer een nieuw schemaatje in Cm bijgeleerd. De volgende keer mag ik alleen het podium op als ik ook een solo speel :), dat wordt dus hard oefenen van de week, en nog meer schemaatjes en licks studeren en dan wel op een fatsoenlijke manier ten gehore brengen anders mag ik niet meer spelen (lol). Cees vertelde ook dat op 7 mei 2006 er weer een nieuwe Blues Route on Tour is bij Brothers in Bunnik (Utrecht). Blues Route on Tour heeft nu ook haar eigen site (click the link and find out), hier vind je alles wat je over de Blues Route on Tour weten moet.
Welkom op de Blues route on tour ...... ZONDAG 7 MEI VAN 16.00 - 22.00 UUR

Geen opmerkingen: