Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 30 januari 2006

Feest in Utrecht

Het Ad/Utrechts Nieuwsblad had vandaag nog een paar leuke artikelen naar aanleiding van de 4-1- winst van FC Utrecht op Ajax in de Arena. Natuurlijk alle reden tot feest, immers Ajax 2 maal in één seizoen verslaan, dat gebeurt niet zo vaak. En een bijkomstigheid dat we door deze overwinning weer dichter bij de play-offs zijn gekomen voor een UEFA Cup plaats en misschien ook wel voor de voorronde van de Champions League (Durf te dromen).
Hieronder de link aanr een artikel over het feest van de spelers na afloop van de wedstrijd. Polonaise bij FC Utrecht
In het zelfde Ad vond ik ook nog een artikel over Ramzi. Ook hier vind je de link die je naar dit artikel over Adil Ramzi leidt.


forza Utreg Olee olee

Geen opmerkingen: