Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

woensdag 1 februari 2006

Extraatje

Deze maand had ik een extraatje op m'n loonstrook en daar was ik erg blij mee. Ik ben al dagen aan het bedenken wat voor leuks en of gezelligs daarmee te doen, of zal ik het gewoon wegzetten als appeltje voor de dorst. Je hebt altijd wel iets op een gegeven moment waar je wat extra centjes voor nodig hebt, of iets waarop je op dat moment niet had gerekend.Uiteindelijk had ik gekozen er het laatste mee te doen. Wat een voorzienigheid. Het moment waarop je iets uit moet geven waarop je net niet had gerekend kwam veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sneller als ik had gedacht. Afgelopen zaterdag namelijk begaf de beeldbuis van mn televizie het, dus zat ik a la minute zonder tv. Ik moest dus als de sodemieter een nieuwe tv kopen. Hetgeen ik ook direct gedaan heb en die is vandaag afgeleverd. Een puike breedbeeld, zo scherp dat het bijna zeer doet aan je ogen. Een perfecte TV dus, maar ja dat de voorzienigheid mij daarbij moest helpen om deze keuze te maken, daar had in nou net niet op gerekend. Gelukkig had ik dan toch m'n extraatje. Nu maar hopen dat er op korte termijn weer niet zo'n "Had ik net niet opgerekend situatie zich voordoet".

1 opmerking:

Anoniem zei

Hij is zelfs zó scherp dat Jackie Chan bijna de huiskamer in vloog!!!