Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 5 februari 2006

Freebees inwisselen

Zaterdag liep ik langs de Free record shop en zag een aantal zeer goed geprijsde muziek dvd's liggen. Rock opera Tommy van de Who, Still got the Blues (een optreden van Gary Moore) en een DVD met clips van Bruce Springsteen. Maar ik had vorige week al een aantal DVD's gekocht en om nu weer 30 Eurootjes neer te leggen was toch wel iets te veel van het goede. Gelukkig had ik de Coeg bij me en die zei Pa dan wissel je je Freebees toch in. Nou dat was een goed idee, gelukkig moet ik nogal wat liters benzine tanken dus mijn Freebee tegoed was aardig op gelopen en dus kon ik de dvd's zo mee nemen. Best wel handig die Freebees van BP.

Geen opmerkingen: