Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

woensdag 1 februari 2006

Jean Paul de Jong een jaar langer bij onze FC

Jean Paul de Jong en Tim Cornelisse
Ik lees net in Dagblad Trouw dat Jean Paul de Jong er nog een jaartje aanknoopt bij FC Utrecht. En dat hij blij is dat Utrecht nog een jaar met hem wil doorgaan. Waarschijnlijk zal volgend jaar wel een "andere" functie voor Jean Paul zijn weggelegd.


In het zelfde artikel wordt gesproken over een knieschijf breuk van Tim Cornelisse en dat hij daar binnenkort aan geopereerd gaat worden. Het is de verwachting dat Tim dit seizoen niet meer zal spelen.

Foto: Copyright H.W. de Nijs, Utrecht, The Netherlands.
Op de foto Joost Terol, Tim Cornelisse, Jean Paul de Jong, Joost Broerse, Soomers en Stefan Tanghe

1 opmerking:

Anoniem zei

JIPPIE! Nog een jaartje JP in het veld!

Wat maar weer wil zeggen dat je nooit te oud bent om je passie te beleven!

FORZA!