Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 13 februari 2006

Achter elke traan schuilt een herrinnering

Deze dag was een dag vol met herrinneringen, waarbij je vaak een afwezige indruk maakt omdat je gedachten met heel andere zaken bezig zijn. Ik had toch besloten te gaan werken. Maar dat was eigenlijk niet echt de goede keuze vandaag. Kreeg meteen te horen dat een naaste collega, 30 jaar oud en 5 maand zwanger, afgelopen vrijdag dood in haar huis is gevonden. Een valse start van de dag met heel veel emoties, die van mezelf, die van anderen. Een flashback en de realiteit. Uiteindelijk kon ik vandaag redelijk goed met de emoties omgaan, maar het was me het dagje wel.
Denkend aan ons eigen verdriet, gaan m'n gedachten uit naar de familie van Marieke van Weelden. Ik wens hen heel veel sterkte dit grote verdriet te dragen en te verwerken.

Geen opmerkingen: