Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 25 februari 2006

Volvo Ocean Race: on their way to Rio

bron: http://www.volvooceanrace.org/images/assets/De boten zijn in 4de leg van Wellington (NZL) naar Rio de Janeiro (BRA) alweer een week onderweg en hebben een goede 2400 zeemijlen achter de zeilen. ABN AMRO 1 gaat op kop gevolgd door de Pirates en Movistar. Met de ABN AMRO 2 gaat het niet zo voor de wind, zij liggen laatste, maar de race is nog lang, ze kunnen alleen nog posities winnen.
Kijk naar mij, als een geintje heb ik me ingeschreven in de Volvo on line Race, en I am still going higher and higher on the charts. Op dit moment sta ik met 21130 punten op de 461ste plaats. Hetgeen een verbetering is ten opzichte van de vorige stand met 156 posities. En dat is maar een kleine 9000 punten achter numero UNO.
Je weet het dus nooit ............. waar het schip strand.............en wie weet zit ik straks wel op een of ander tropisch eiland en heb ik die trip dankzij dit spelletje gewonnen. Who knows...just getting higher and higher........is it wrong to keep on dreaming?

Meer weten, want to know more? Visit Volvo Ocean Race website.

Geen opmerkingen: