Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 9 februari 2006

Utrecht verliest onterecht van PSV

Geheel tegen de verhouding in verliest onze FC Utrecht vanavond van PSV 1-2 doelpunten makers Ramzi en Farfan 2x. De eerste helft ging het gelijk op maar PSV benutte de halve kans die ze kreeg en kwam daardoor op 0-1. In een zeer aantrekkelijke 2e helft drukte Utrecht PSV steeds meer op eigen helft terug. Al vroeg in de 2e helft scoorde Ramzi de gelijkmaker. Utrecht creƫerde zich verschillende kansen voor het doel van Gomez maar de ballen wilde er maar net niet in gaan. PSV bleef gevaarlijk met haar uitvallen, en geholpen door de grensrechter, die in de tweede helft weigerde te vlaggen voor buitenspel, kwam PSV na het zoveelste buitenspel op 1-2. Vanaf dat moment liet PSV zich massaal voor eigen doel terugzakken. Het slotoffensief van Utrecht leverde nog een paar halve kansen, maar op de een of andere manier wilde de bal maar niet langs Gomez.

Grandel heeft een puike wedstrijd staan keepen en had enkel zeer goede reddingen, trouwens ik was zeer tevreden over het veldspel van Utrecht waarin Jean Paul de Jong een hoofrol vervulde. Utrecht speelde zeer aanvallend, maar kreeg geen loon naar werken tegen het laf spelende PSV. Dat dankzij de hulp van de leiding uiteindelijkmet de overwinning naar huis ging.

Toppie FC ga door met zo te voetballen, ik heb genoten van jullie.

Geen opmerkingen: