Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 20 januari 2006

Volvo Ocean Race vlak bij Melbourne

Al de hele etappe van kaapstad naar Melbourne liggen ze op kop de mannen van de ABN Amro One. Maar met nog een kleine honderd mijl te gaan naar de finish komt de ABN Amro Two langzaam dichterbij en volgt nog op een kleine 30 mijl met een iets gunstiger wind dan ABN One. Het wordt nog spannend de laatste mijlen, over een kleine 10 uur weten we wie het uiteindelijk heeft gewonnen. One or Two. Of zou Movistar nog roet in het eten kunnen gooien, hoewel deze wel meer dan 140 mijl achter de koploper vaart. Je weet het niet, wat doet de wind, wat is de invloed van eb en vloed. Wie heeft het gunstige tij mee en daardoor ook de gunstige harde stroming richting Melbourne. We shall wait and see. Ik ga nog steeds voor de ABN Amro one.

Geen opmerkingen: