Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 19 januari 2006

FC Utrecht versterkt zich

In een eerdere analyse over FC Utrecht in de post FC Utrecht al bezig met volgend seizoen had ik al aangeven, dat mijns inziens FC Utrecht versterking nodig had op de flank en meer voetbalintelect op het middenveld. Nou volgens mij is die versterking, boven mijn verwachting, er nu al door het aantrekken van de Caluwé en Ramzi. Proficiat FC Utrecht, ik denk dat jullie een prima tweetal hebben aangetrokken.

bron: www.fc-utrecht.nl

Bron foto: FC Utrecht website

Lees meer hierover op de FC Utrecht website: Presentatie Ramzi en Caluwé

Tom en Adil ik wens jullie heel veel succes en een hartelijk welkom bij FC Utrecht en ik hoop dat jullie een goede bijdrage kunnen leveren in het treffen met NAC komende Zondag.

Geen opmerkingen: