Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

woensdag 25 januari 2006

De spanning weer voor even verdwenen

Het zag er naar uit dat Berrie's moeder (mijn schoonmoeder) , vanuit het hospice in Vleuten zou moeten verhuizen naar een andere locatie (hetzij een verzorgingstehuis, bejaardenhuis of iets dergelijks). Dit wekte veel onrust en spanning, waardoor ze de laatste dagen erg down was en weinig sliep. Wij waren het hier natuurlijk niet mee eens, en werden daarin gesteund door het verplegend personeel en de vrijwilligers. Na nog een gesprek met de Directeur van het hospice, is uiteidelijk besloten dat het niet verantwoord is om te verhuizen. Nou dat is natuurlijk reden tot juichen en dat gaan we dan ook donderdag morgen met een taartje vieren. Eindelijk even wat meer rust in deze toch al onrustige situatie.

Geen opmerkingen: