Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 21 januari 2006

Volvo Ocean Race: Black Betty again.

Het is weer de Black Betty die de etappe wint in de Volvo Ocean race. Deze keer ging het van Kaapstad naar Melbourne en was de voorsprong op the Streetfighter (ABN AMRO Two) een kleine 30 mijl en dat over een afgelegde afstand van 6000 zeemijlen (ruim 10000 km). The Black Betty had er trouwens iets meer dan 18 dagen voor nodig om deze afstand af te leggen. Stel je een voor iets meer dan 330 zeemijlen per 24 uur. 24 uren hard werken in alle weersomstandigheden en dan op zee een gemiddelde snelheid van ongeveer 23 kilometer per uur afleggen. Petje af en gefeliciteerd.
Petje af voor alle deelnemende boten en hun bemanningen. Wil je het zelf meemaken ga dan naar de Volvo Ocean Race website en lees het laatste nieuws, of download de virtual spectator zodat je de race kan volgen alsof je er zelf bij bent. Zeker een aanrader als je een beetje in zeilen geïnteresseerd bent.

Geen opmerkingen: