Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 5 januari 2006

Nieuwjaarsontbijt

Woensdagmorgen. Nieuwjaarsontbijt. Net als verleden jaar hebben we met de afdeling een nieuwjaarsontbijt georganiseerd. Het was weer beregezellig en een ieder had weer wat voor het ontbijt meegenomen. Broodjes, zelfgebakken brood, eieren, kaas, vleeswaren, kerstkrans, kerstbrood, tulband. Kortom er was weer voor elk wat wils en GJ had net als vorig jaar voor de muziek gezorgd. Zijn muziekkeuze vond ik persoonlijk beter dan verleden jaar en volgens mij waren er meerdere het daar over eens.

Ik had wederom 2 tulbanden gebakken en in tegenstelling tot vorig jaar zijn die volledig opgegaan. Eigen schuld natuurlijk. Verleden jaar te lekker gemaakt, dus was de tulband al vanaf het begin in trek dit in tegenstelling tot vorig jaar. Maar wel leuk, heb ik het niet voor niets gedaan. Het is altijd leuk als anderen je werk waarderen, zo ook het brood dat T gebakken had.

K had voor de eieren gezorgd en gezegd dat hij er 1 niet gekookt had. Dus waren de meesten bang dat rauwe ei te pakken. Dat kon je zien op de voorzichtige manier dat met de eieren werd omgegaan als iemand er een pakte K moet volgens mij enorme binnenpret gehad hebben, want hij had ze natuurlijk wel allemaal gekookt.

Dit soort samenzijn met collega's verdient aanbeveling en zou vaker moeten plaatsvinden, omdat je je collega's dan ook op een andere manier leert kennen en omdat het gezellig is om eens over andere dingen dan werk te kunnen kletsen.

Volgend jaar (of met de Pasen) weer?

Geen opmerkingen: