Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 5 januari 2006

Volvo Ocean Race

Ja de tweede etappe is al weer een paar dagen bezig. Dit keer beweegt de vloot zich van Kaapstad naar Melbourne. De hollandse boten van ABN AMRO (de huisbankier van mn werkgever) doen het weer goed en liggen respectievelijk eerste en derde. Grootste concurrenten Brasil1 en Ericson Racing Team zijn terug richting Kaapstad met problemen aan de boot. Het leek erop dat de laatste weer aan de race was begonnen maar als ik naar de koers van de boot kijk om 22.55 uur deze avond lijkt het er toch weer op dat zij naar Afrika terugvaart.

Ikzelf sta momenteel 1274 ste in de Volvo online Race met mn team KPNZDUTCHIES. Ik doe het uiteraard voor de gein want veel verstand van dit soort zeilen en de bemanningen op de boten heb ik niet. Maar ik vind het wel erg leuk om te volgen. Ik volg de race bijna live met de virtual spectator, en via de Volvo Ocean Race website. Moet je ook eens doen en creƫer dan gelijk een boot met bemanning en nodig mij dan uit om in een jouw eigen league te spelen. Ik wacht op jullie reacties.

Geen opmerkingen: