Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 14 januari 2006

Naar de bioscoop

Het was alweer een tijdje geleden, afgelopen zomer naar Star Wars, dat ik naar de bioscoop was geweest. Dus dan maar gelijk 2 keer naar de bios, en dat heb ik afgelopen week dan ook gedaan. Samen met Hendrik, eerst naar NARNIA. Een sprookje verfilmd door Walt Disney met special effects van de makers van The Lord of the Rings, waar 4 kinderen door een kast heengaan en in een andere wereld terechtkomen, met vreemde creaturen, zoals Centaurs en Minotaurussen, sprekende dieren en een grimmige heks. Een prachtige film over het klassieke verhaal tussen goed en kwaad. Goed gefilmd en goed geanimeerd. Een aanrader voor wie nog niet geweest is en absoluut geen film voor kleine kinderen.
De tweede film was King Kong, van de makers van de Lord of the Rings. Het verhaal nog steeds zoals de eerste film over King Kong dus het einde van de film ken je al. Maar de manier waarop deze King Kong word neergezet is wel heel apart. Een heel intense film waarin je tot de laatste minuut intens naar kijkt en van geniet. Een film met een lach en een traan. Zeker heel goed om eens te gaan bekijken.

Geen opmerkingen: