Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

woensdag 18 januari 2006

Wat nu? Wat is dat 576.

wim and I, photo taken in front of our company restaurant before lunch. Later published on the 576store websiteWat is 576 en waarom op de foto?
Vanmiddag stonden we even te kijken toen we naar het bedrijfsrestaurant liepen voor onze dagelijkse lunch. Een dame in batlle outfit en een SWAT cap op vroeg ons, mij en Wim, op de foto te gaan. Dat wilden we wel (zie het resultaat). Daarna kregen we een kaartje van 576store in ons handen gedrukt en een poosje later kon je ons op de site bewonderen. Wat 576store precies is, dat zou uit de website blijken maar dat hebben we nog niet precies ontdekt. Later meer........

1 opmerking:

Anoniem zei

En zo kom je dus met je giechel op Internet terecht...