Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

woensdag 18 januari 2006

Bonje in de Bus

foto: eigendom www.gvu.nl
Yep het was zo'n dag vandaag, dat alles niet loopt zoals het zou moeten, dat merk je al als je 's morgens wakker wordt, koffie gaat zetten en in de koelkast naar je kopje gaat zoeken. Op zich nog niet zo vreemd want ik zou mn kopjes best in de koelkast kunnen bewaren natuurlijk, maar dat is niet zo. Dat wetende red je het net om op tijd bij de bushalte te staan en die komt dan al 5 minuten te laat aan, dan weet je dat het krap zal worden om de trein te halen. Vervolgens stappen er bij iedere halte mensen in en die moeten allemaal precies vandaag een kaartje kopen. Nou ja dat kan maar het kost extra tijd. Meer tijd gaat het kosten als een passsagier een kaartje wil kopen en alleen een briefje van 50 bij zich heeft. Als de chauffeur daarop nogal wat norsig reageert en de klant hem direct de huid vol scheld heb je een probleem. Zeker als je op tijd je trein wilt halen. Het meningsverschil liep dermate op dat de chauffeur de passagier sommeerde de bus te verlaten, die dat onder luide verwensingen(die ik hier niet zal vermelden) dus NIET deed. Dus de chauffeur weigert verder de rijden en we staan 5 minuten stil bij de halte. Ik wist dus zeker dat ik mn trein zou gaan missen. Uiteindelijk na contact met de dienstdoende controlleur bij de busmaatschappij, reed de bus weer, maar nu mocht er niemand meer uit anders zou degene die eerder was gezegd de bus te verlaten, deze nu wel eens kunnen verlaten voordat hij op het station een kaartje had gekocht. Dus een heleboel boze mensen in de bus en een gefrustreerde chauffeur. Op het station aangekomen was iedereen het zat en wilden we nu wel eens de bus uit, nou niet dus, iedereen moest wachten totdat de niet-betalende passagier werd afgevoerd. ..... Toen ik uiteindelijk op het perron aankwam zag ik de rode achterlichten van mijn vertrekkende trein die langzaam het station verliet.
A.J. Prins Treinenshop, Delft



animatie: bron A.J. Prins Treinenshop

1 opmerking:

Anoniem zei

En vergeet dan ook niet je netwerkproblemen en een klus die je moest afronden, zodat je niet op een normale tijd weer naar huis kon en daardoor pas om half 9 met je Coegie aan tafel zat om een hapje te eten...