Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 31 mei 2005

Vreemd gevoel

Vreemd gevoel? Ja ik had een vreemd gevoel, met name afgelopen zondag. Het was vreemd om er net zoals de afgelopen 3 jaren niet zelf te zitten. De hele dag geen spanning, geen ballorigheid, geen beklemmend gevoel op je maag. En dan 's avonds voor de tv zitten en gewoon consumeren, geen verbondenheid met wat daar op het scherm gebeurde. Vreemd gevoel. Wel een beetje meevoelen met de een vanwege toch wel enige onrechtvaardigheid, foute beslissing van de scheids in het nadeel van de underdog. Ik heb zelf namelijk ook een heel slechte beslissing meegemaakt toen ik daar 3 jaar geleden voor het eerst zat. Flash back, jammer maar helaas pindakaas zo'n beslissing wordt nimmer teruggedraaid. Zag beelden van supporters die met dichtgeknepen billen de wedstrijd volgden, gek maar ik had dat niet. Vreemd gevoel. Hopelijk zit ik daar volgend jaar zelf weer, met de spanning van de afgelopen drie jaar, want ik kan maar slecht overweg met dat vreemde gevoel.

Voor degene die het nu nog niet weten ik heb het over de finale Amstelcup PSV Willem II, welke in het voordeel van PSV werd beslist. PSV is dus de opvolger van mijn FC UTREG. Mijn cluppie dat daar liep de afgelopen 3 jaar. En nu ervaar je zo'n wedstrijd op zulk een andere manier. Vreemd erg vreemd.

Het vreemde gevoel, naar ik hoop heb ik dat volgend jaar niet meer, en staat mijn cluppie weer daar waar het hoort. De Amstelcup finale in de Rotterdamse Kuip. Wie weet tot volgend jaar, anders heb ik waarschijnlijk wederom dat vreemde gevoel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey,
Ik voelde me ook al zo raar die dag... wij hadden er gewoon moeten zitten en niet die 'supporters' die er nu zaten... Volgend jaar hopelijk weer!
Liefs, Ik
van Keevie & Ik

Funk&Knuf