Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 27 mei 2005

Gefeliciteerd

Mensen jullie moeten het allemaal weten. Er is weer een klein wondertje geschied. Het wonder van leven.

Gefeliciteerd Ernst en Susanne met de geboorte van Jessie
Gefeliciteerd Dennis en Silke met jullie nieuwe zusje

Ernst en Susanne veel geluk en voorspoed met je gezin.

Ik denk haast wel dat we over Jessie en natuurlijk ook Dennis en Silke veel op de site van pappie Ernst en mamma Susanne de komende tijd zullen kunnen lezen. En pappie zal zeker zijn best doen om een paar foto's van de kids te posten.

Geen opmerkingen: