Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 15 mei 2005

Songtekst?

Zou dit een songtekst of zomaar een rijmpje zijn, ik denk zelf dat er wel een bluesnummer van te maken is. Oordeel zelf maar. Het gaat als volgt:

Just cruisin around

Just cruisin around
In my Chevy van
Just lookin around
See some girls and some men
Justa drivin around
for an hour or ten
Dont know what I'm lookin for
Dont know if I will ever found
Just cruisin around
Just cruisin around

copyright: H.W. de Nijs mei 2005

Ik moet dit nog verder uitwerken maar dacht wel dat het een aardig begin was. Nu nog een muziekje eronder en klaar is Kees. Mocht het me allemaal lukken dan kom ik er nog wel eens op terug.

1 opmerking:

Van Bruggen zei

Henk!

Leuk begin voor een songtekst, zit veel emo in (en dat snap ik, want 't is ongetwijfeld auto-biografisch). Zal ik 's proberen een muziekje eronder te bedenken? Of wil je zelf aan de slag?

grtz,
Ernst